alicia min soetnos

hejsan, ehm jag har inte bloggat på länge har jag märkt..
menmen, jag sitter i emmas kök nu för att vi har bakat ,hon bakade typ någon misslyckat sak :$ och jag bakade typ nått.. men iallfall igår bloggade inte jag för att jag inte hade tillgång till datan på hela dan :o menmenmen, vi slutade en timme tidigare (igår dåra) för att vår lärare kom aldrig. Så jag åkte till alicia ,vi tog massa bilder och flummade i porten. Ni vet alicia har ju flyttat så jag hade träffat henne på flera år känns det som, men nej . Vi hade typ inte träffas på jätte länge.. ! Sen så när jag va på väg hem behövde jag gå på min lillesyrras lucia tåg som var skit tråkigt -.- Juste, jág laddar u7pp bilderna jag och alicia tog när jag kommer hem för att emma har inte usb sladd här.

Idag slutade jag en halvtimme tidigare för att vår lärare skullle på något typ möte med rektorn eller vad det var ? men nu ska jag gå & vara med emma lite, så pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0