skumt inlägg

håller på och fixar en sak med designen, men hittar aldrig hur man gör. får paaaaaanik. Min blogg kan ju inte se ut som den gör deräkt "/ men jag ska hålla på med min design idag så länge tills jag blir liiite nöjd iallafall ..tror jag. Fick upp i huvet precis hur jag vill att min header ska se ut :) men ehm.. jag kan inte göra den. Jag borde skaffa photohop, eller asså jag har det men jag fattar inte nåågonting. okej, nu babblar jag bullshit. Men jag är trött så jag skriver typ bara lite konstiga saker..? eller asså jag är inte trött men mina ögon är sjuukttrötta . Dom vil typ stängas så fort man skriver något, haha nej men asså dom är trötta iallafall. Har nyss sett på en film, som handlar om en tjej och blablabla pallar inte skriva vad den handlar om deräkt.
Nu ska jag berätta lite om min dag ,jag var ju med nikki men det har jag ju redan skrivit. Hon stack typ vi 5-6 nått sånt för att hon skulle till nackaforum och köpa en data väska eller vad det var. När hon stack gjorde jag klart bellas design ganska fort ,5 min typ. Sen stack jag till mamma fför att hämta min laddare till min lapptopp som jag hade glömt hos henne. Det var skitkallt ute, asså jag haaatar snö nu, nivet jag älskade snö förut men inte nu deräkt. eller förut och förut ,typ för någon väska .bara. ,men nu tycker jag att det är usch kallt och allt.
men iallafall, det tog kanske 20 minuter sammanlaagt okej onödigt att veta men aja, men iallafall så när jag kom hem skulle vi käka kyckling klubba. Efter det satte jag mig framför tvn och var inne på datan lite och så. Det jag stör mig på min data mest är att den inte har webb., Asså inbyggd webb. Så varje gång man vill ladda upp en bild osv. måste man ju ladda upp ALLA eftersom att man måste göra det med usbkabel nivet. Okej nu babblar jag ju igen hahha. Det här inlägget blev 110 % ointeressant jagvet , men ah..? imorrn ska jag få mer sena julklappar :) tar julen aldrig slut eller ? inte för mig iallfall, känns det som. Okej nu byter jag ämne men.. Jag fyller år om 5 månader och 25 dagar typ :D:D asså den 23 maj.
Woofh, det är redan nyårsafton i mrogon. det känns som typ bara intesålängesen det var nyår. Imorgon ska jag och emma fira nyår tillsammans ett tag, så jag måste in på ginatricot innan fort för att häämta en nyårsklänning som jag kan köpa eftersom att jag har pressentkort däär.
Men senare på nyår så kommer det ju vara raaketer och allt. Det här nyåret kommer vara det första nyåret som jag inte smällt raketer osv på. Efter som att vi ska vara hos pappa så vi kommer någ bara vara hemma och fira nyår och umgås och ni vet det man gör på nyår typ. Vad brukar ni göra på nyår då ? förra året var jag hon min mormor hon bor läängst upp i ett höghus eller inte längst upp men typ näst längst upp eller nått sånt och hon har utsikt över hela stockholm, som är jätte fint . men jag som är höjdrädd blir helt skakig näör man ställer sig på hennes balkong hehe.. sen förrförra året var vi oss mamma och smällde raketer och allt :)
asså ni läsare behöver inte läsa hela det här inlägget för det är mest onödiga saker som jag skrivit för att ja.. jag vet inte varför.. bara så ni vet ahah
jag är lite skum nu.. eller asså jag menar jag börjar skriva onödiga saker i det härra inläägget
.
skit samma bloggar imorrn typ, + i morrn blir det bättre inlägg än det här va + bilder ! jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0