har ni sett hur sjukt mycket det snöar ?

snart kommer mamma med plattången och sminket som jag har hos henne, och eftersom att jag är hemma hos pappa så har jag typ inget sånt här liksom ..
Men snart kommer ju mamma så då blir allt bra när jag får min platttång :*
Idag ska jag.. jag venne ,jag skulle ju till nakca forum. men eftersom att alicia inte är inne på pea,msn eller något. och efter osm att min mobil är "borta" så kan inte jag nå henne på något sätt (?!?)
och eftersom att jag är pank så vet inte jag ifall det blir något av det idag.
Kanske jag bara sitter hemma hela dan ?  nej absolut inte !! måste iallfall ut eftersom att
det är SJUKT mycket snö :P
och man kan ju inte stanna hemma när det är så mycket snö deräkt.
För mig ska det antingen vara mycket snö eller jätte varmt för att jag hatar när det är slask och regnigt och allt...!

juuste, det var väll ganska länge sen sverige hade så mycket snö ?
ifall vad jag tycker att det känns som
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0