hatar rubriker

hej alla glaada människor :)
Fick lite dåliga kommentarer i tidigare inlägg.
Menmen, ska inte ta åt mig något precis.
Men iallafall så började vi igentligen klockan 20 över 8 men sen så blev vår engelska lärare sjuk så vi hade håltimme till klockan 20 i 10. Sen hade vi musik,slöjd, mentorstid och sen så skulle vi ha svenska, men vår svenska lärare var sjuk så vi fick sluta tidigare. Det var en riktig soft dag :)
När vi slutade så gick jag & emma hem tilll mig. Vi har ute ett tag .Sen gick vi hem till mig igen .. Emma stack för inte så länge sen. Sen dess har jag ttyp tittat på tv osv. Jag kom på nu att jag måste städa mitt rum för att det är riktigt stökigt & för att simon (lillebrorsa) fyller år i morgon.
Bloggar imorrn tror jag :) puss


Kommentarer
Postat av: Bella

Catherine va inte sjuk detva för att Ida inte kunde vara med :P<3

2009-12-10 @ 19:57:05
URL: http://timetobed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0