mardrööm


klockan är 11.50 och det är typ ingen vaken :O

jag vaknade halv 10 idag av att jag drömde värsta mardrömen !
okej, nu ska jag berätta den .. ifall det går då ?menmen, jag vaknade (idrömmen) också typ snöade det så jag gick ut .Och när jag var ute så var det typ en gubbe med en häst som typ sprang efter mig och jag kunde inte skrika på hjälp ,asså det gick inte bara .. ? Och sen typ efter så gick jag till london för att london var typ bara tvärsövergatan för mig ,och då gick min mobil av på hälften. asså den låter lite skum men det var den inte ^^


Kommentarer
Postat av: Elvira

Gå in på www.testaelviras.blogg.se om du vill ha en design.

2009-12-06 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0