nån som har sett min mobil.. ?

shulululu ♥
är inne på pea & bloggar & sånt nu. Ska nog gå & lägga mig snart, fast om jag typ inte är ett dugg trött, imorrn får jag pengar så jag ska till N forum med alicia ,Måste köpa lite saker.
Ehm, asså visst var det många bilder i förra inlägget ? :*
Hahah äntligen bilder ;)
Men när jag kommer till mamma så kommer jag nog ladda uppp mer bilder efter som att min usb sladd är där.
Men problemet är att jag inte hittar min mobil, jag kan liksom inte leva utan den..hehe
hur ska folk nå mig då ?
menmen, ni som försöker nå mig & så vidare, skicka gbn på pa  / michaaa @ eller facebook /michelle stenberg duran eller bloggen / på kommentarerna dåra .
Måste tagga hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0