onödigt inlägg nmr 2

idag är det nyår eller idag och idag är det jju inte men idag klockan 12, eller vänta då är det i morgon. Närr klockan är 12 prick på "natten" är det 1 januai eller fortfarande 31 december ?
haha jag har liksom noll koll, idag ska jag vara med emma för att vi ska fiira vår nyår tillsammans ett tag
Sen när jag kommer hem ska jag öppnaa försenade julklappar, niceigt. liksom jag ääälskar julklappar.
Höjdpunkten med julafton är juu julklapparna, fast typ alla säger att man firar jul för att umgås och blablabla
men jag tycker att det är jjulklapparna + kalle anka. Ni vet det som allltid är på julafton haha eller asså jag har ju redan sätt den 12 gånger ( varje år ,jag är 12 .. daaah ? :P ) så kanske man tröttnar lite men njaa. endå
JAG ÄLSKAR JULKLAPPAR BARA SÅ ÄR DET SÅ !
ehmm, det där lät lite konsitgt asså jag menar " jag älskar julklappar bara så är det så" haha men jag menade, jag älskar julklappar och så är det ! eller ,det där lät också konstigt. ahjjja, skit samma
men jag vakanade skit tidigt typ vid halv tio nått sånt av att jag fick sms. Sen har jag bara suttit framför datan och liksosm tagit lugnt och så.
orkar inte skriva något mer på det här inlägget, haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0