saga, hur lyckas du ?

shululu,vaknade klockan halv 7 och va inte alls trött .. ovanligt för att vara migg liksomjag skulle ha gått med bella till skolan men hon typ hade gått. Gympa första lektionen, vi örde någonn typ bollsak.Sen på lunchen så stak jag dionne & saga till uppis. Saga köpte te och jag en toast. min lunch ..? sen typ pluggade vi,sen efter typ 5 min så spilde saga ut heela sin tekopp på sig själv & på golvet och på sina böcker och allt framför 9orna haha pinsamt.. men det tyckte inte saga , hon tycker ju typ iget e det . eller asso hon skäms ALDRIG . sen på matten så fick vi tbx våra matte prov. fick 37/40på de, rätt bra ;) rsluttadeklockan 20möverett igentligen skulle jag ta svininfluenssprutan. men jag gjorde inte det för vissa skäl. jaa, ska ta den i solan istället.imorrn har vi sovmorgon till 25 överr 9 ,ska bli skönt att äntligen få sova ut.
                          
                                                            ca 1år gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0