new moon

shuulululu , vaknade halv 9 ida. Och tog ett låångt bad
sen åt jag frukost och stack sen till mamma för att platta
mitt hår för att min hos pappa e typ sjuukt dålig, och för
att få pengar. Sen tog jag tuben till gullmarsplan för att 
möta olivia,frida,sara,saga & emma . Men precis när jag
va framme i gullmars ringde emma och sa att vi skulle 
mötas i medis. så jag åkte dit. sen stack vi till bion och
hämtade våra biljetter till new moon (aa') sen stack vi 
typ till burget king och typ va där. sen klockan halv ett 
så började filmen ,den var i 2 timmar och typ 10 minuter
                             eller nått.
 

                                  efter stack vi till bagis för att typ sara ville ha sin 
                                  adidas tröja som nadja hade lånat.vi gick till
                                         henne utan att hon visste om det.

                                                        ps! Jag är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAN va kul det vaa asso :P

2009-11-23 @ 20:51:57
Postat av: olivia

det va olivia som skrev kommentaren över ^^

2009-11-23 @ 20:52:50
Postat av: M'

hahaha aa :D

2009-11-25 @ 21:42:49
Postat av: Anonym

E du bäst ? jag trode det va ja som va bäst XD

2009-11-27 @ 21:53:34
Postat av: Anonym

Oj det var Bella som skrev komentaren över :P

2009-11-27 @ 21:56:07
URL: http://timetobed.blogg.se/
Postat av: M I C H A

hahah bella du.. JACKAN XD<3

2009-11-27 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0