svar på kommentar

          Anonym om trrrrrrött:

jävla tönt du e, du vågar inte ens säga att du e med Bella men om du skäms för henne varför vara med henne ? Jo för du e en outsider Du tog bort inläggen å allt sen ska du säga att du hade dålig update !
Om du tar bort denna kommentar så e du världens fegaste tjej ! Tycker synd om Bella när du gör såhär mot henne. Har du nån bättre förklaring varför du tog bort inläggen så säg


Micha svarar : vem e en tönt här va ? vågar ens inte säga vem du e liksom. nej jag skäms inte överatt vara med bella. Vi har kännt varann i nästan 11 år.bella satt brevid mig när jag råkade ta bort inlägget om att hon skulle hem till mig.du kan fråga henne själv ,asså att jag inte tog bort inlägget med flit. tagga ner :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

man säger inte "tagga ner" ? svenska tack.. :)

2009-12-03 @ 17:53:38
Postat av: olivia :)

Vad spelar det för roll hur hon skriver?? Vadå "svenska tack"??? Gör något annat istället för att skriva elaka kommentarer!! >:(

2009-12-09 @ 08:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0