volleboll

jag sara & saga stack till gungan i dalen parken, sen typ helt plötsligt kom lee jessie & danne . Och dom gjorde världens högsta fart på oss. Sen typ stack danne och hämtade en volleboll,boll .Så körde vi det. Först var det tjejerna mot killarna, och vi vann ;) sen så va det jag danne och lee mot jessie sara och saga.. och då vann typ dom. hehe ,sen stack saga för att hon skulle typ till hennes morfar och jag behövde gå hem för att jag skulle på bio , men jag pallade inte för att filmen värkade tråkig. Fast mamma skulle endå bjuda. menmen.


Kommentarer
Postat av: sara <3

hahah jah ramla typ av gungaan xD<3

meen danne (typ) hade en skit ljus röst xD<33

2009-11-28 @ 22:52:00
URL: http://ttypsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0