alicia <3 michelle för all framtid

Hejhej, förlåt att jag skriver helt plötsligt ett gästinlägg men det är alicia som skriver iallfall
Vi kommer ha det bäst imorgon, right älskling?
Med våra mjukisdress och allt haha. Jag kan tänka mig hur kul vi kommer att ha
Asså, du och jag är som gjorde för varandra, ellerhur?
Vi typ tycker och tänker samma saker haha.. < 3
Hur mycket jag en letar kommer jag aldrig träffa någon underbarare en m i c h e l l e
Du är en ängel. En ängel utan vingar

Anyways, ska jag göra läxan nu hahaha. :)
Svenska läxa eller  typ läsprojekt. Vi ska läsa kapitel 11 och 12 och ett kapitel är typ 10 sidor haha xD
Och så ska vi svara på massor med frågor. asså jag kommer aldrig hinna med det tills imorn.
Aja, jag får väl nattplugga, mjao :D
Ha en jättetrevlig torsdagkväll. Man måste ju vara lite trevlig när man skriver i en annans blogg

jag älskar dig över hav och land. mat och vatten. Vått och tort. Du betyder mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0