bilder kommer

Idag slutade jag klockan 14.20 då stack jag och dionne till farsta och hon köpte först en tröja ifrån bikbok sen stack vi och käka på donken. Sen kom sara och hon käka sen stack vi till kicks och köpte hårfärg, mörkblont. Sen åkte vi hem till sara och började färga hennes hår. Eller asså vi skulle bleka det och bla. Pallar inte förklara. Det blev inte sååå stor skildnad men lite ljusare blev det. Vi ska färga det igen nästa vecka + om 2 veckor.

Men iaf sen så skrev vi saker till emma på fb och hon trodde typ att vi var seriösa. Hahha..
Sen skulle jag göra en film med två sudd och då skulle sara sträjja perfym på dom men hon råkade spruta i mina ögon + i min mun så nu svider det.. Men det var värre förut !


Kommentarer
Postat av: sara

haha :D

2010-02-11 @ 19:45:58
URL: http://unikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0