det gick ju jätte bra..

Kom hem för kanske en timme sen ifrån dalarna.
Dit resan tog 2,5 timme men hemresan tog ungifär 3,10 timmar..
Det vi gjorde på bussen var att kolla på film ,på en mini tv.. Jag menar verkligen
minitv! Men iaf vi kollade på först cool running, sen ice age sen rosa pantern otecknad.
Det var asb filmer men man fick överleva.
Men iallafall det var ju första gången för mig som jag åkte slalomskidor.
Gissa hur det gick ?! det gick faktiskt ganska bra. Eller asså det var mycke enklare än vad jag trodde.
Jag åkte faktiskt en svartbacke ,visst är ju duktig.. men det tog ju absoult inte 100 år för mig att komma
ner. *jag skyller på mitt onda ben, och för att det var första gången jag åkte*
Sen så ramlade jag absolut inte ankarliften.. säger vi.

min saga, dionne och emmas lunch

okej, man kanske inte ser så mycket men det vita är mini,mini tvn

uppe i sittliften

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg :)

2010-02-26 @ 07:38:29
Postat av: micha

thihi tack (:

2010-02-27 @ 17:58:58
Postat av: micha

thihi tack (:

2010-02-27 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0