jag är orolig, emma ring !

Hej ! haha tråkig början men hej
Jag och emma mötte Alicia i nacka forum runt fyra. Vi gick runt lite överallt
och köpte coco sounshine såklart ! ;)
Det var första gången för emma och tyckte den inte alls var god.
Men det är dom ju :)
Sen hade emma jätte brottom hem ! så vi trog till bussen och vi hade missat den.
Eller det stog att den skulle komma 18.54 och vi var där 18.54 men den hade tydligen gått!
utan oss.. men iaf sen kom den typ fem över sju. Vi åkte till slussen och sen tog jag tbanan
hem och emma missade nyss (då) sitt tåg så hon fick vänta i 10 minuter.
Men iallafall Emma ringde mig för typ mer än en timme. Och jag hade missat det samtalet
eller asså på mobilen står det ju "ett missat samtal" och det var ju ifrån emma..
Och jag ringde henne men hon svarade inte och jag har försökt fått tag i henne i mer än en timme nu
och det står typ att hennes mobil är av men hon har fullladdat batteri + att hon aldrig stänger av den
och hon svarar inte på mina sms som hon alltid gör.. Tänk om det har hänt något..?
Det ju emmas otursdag idag (det har hänt massa saker hela dan) asså dåliga för henne..
Jag är fett orolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0