jag och emma åkte typ 9 km idag

hejhej, idag hade vi håltimme på morgonen så vi stack till frida.
Sen hade vi bild spanska, och lite andra lektioner. Men iallafall så efter så stack jag och emma till henne och hon behövde städa men gjorde inte det, vi åkte och åkte skidor.
Sen när vi kom hem så tog jag ett lååångt bad sen så ah nu sitter jag här och lyssnar på musik, alex (min storebrorsa) har fixat spotify till min lapptopp (:
Nu ska jag dra eller inte dra men dra från bloggen haha ^^
bilder ifrån dagen kommer.. KANSKE !

Kommentarer
Postat av: pausat@

har ni håltimme i sexan? :o

det får man väl typ i 7an eller 8an?



hur mår du då?

puss<3

2010-02-17 @ 19:31:52
URL: http://aliciabruden.blogg.se/
Postat av: MICHA

Jupp vi har det ganska ofta har jag märkt ^^

pallar inte skriva sv i din gb så jag skrev det här :)

Jag måeer bra ,själv då? :)<3

2010-02-18 @ 21:01:05
Postat av: Anonym

mår*

2010-02-18 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0