Min dag idag .. !

Idag när jag va påväg till skolan fick jag värsta minnesförlusten i typ en halvtimme, asså jag kom ens inte ihåg att jag var påväg till skolan och att vi skulle ha gympa och allt ! Sen på gympan gick det över, men iallafall som jag skrev innan så hade vi gympa första lektionen. Vi hade bip test, jag blev nöjd med mitt resultat jag fick faktiskt. Men iallfall idag slutade vi tjugo över ett, då stack jag och emma till henne och kollade på tv och sen runt fem så kom hennes mamma och då åt vi vofflor. Sen efter stack jag och emma (vi fick sjuss) till.. ah någon stanns för att åka skidor. Idag åkte vi längdskidor, asså skidor fast man åker på ett "spår" fast det är ju sjukt stora nerförsnbackar och allt där, men iallfall när vi skulle åka i 3 km spåret så när vi skulle gå upp för en SKIT brant backe, jag är ju inte deräkjt världsbäst på att gå upp för alla backar med skidor på. Så emma sa att hon skulle visa mig. Hon ba "kolla på mig, jag kan visa hur man går upp snabbt" det första hon gjorde var att ramla ^^ hahaha

Men oaf idag är det tjockisdagen fick jag veta ,så när jag kom hem hade mamma gjort en semla åt mig. Men jag som hatar grädde. Asså grädde är det värsta som finns. Så jag tog bort den thihihi..

jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0