baaaarnvakt..

Igår var jag och emma barnvakt till albin till runt 3 på morgonen/natten/kvällen ?
Vi typ chilla mest, kolla på film. Bröllopsduellen, ja den va bra !
Sen åkte vi till nacka forum och shoppa lite, köpte lite saker.
Ett linne och en sötklänning som är svart med något band eller nått ??
Vi var där några timmar sen åkte vi till emma, jag hämtade mina saker jag hade där
som var ganska mycke hehe..
Sen stack jag hem snart ska vi äta tacos mums haha..
Imorgon är det skola nu är det alltså bara några månader till sommarlovet..okej
inte deräkt BARA några månader, vet inte hur jag kommer klara av det haha







haaha allt fööör inlägget, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0