blogg löfte, ha mer interessanta saker i bloggen !

imorgon ska jag åka skidor med emma, ska bli kul
Eftersom att jag liksom kan inte åka skidor x'd
Men aa som jag skrev, det ska bli kul :)
Chattar med några kompisar, ska träffa en ganska snart
tror jag..
Ska bli kul faktiskt !
Okej, nu byter jag ämne.
Tittar på en film som är lite konstig, men ska nog kolla lite mer så
kanske jag förstår jag lite mer maybe ;)
Juste, jag har määrkt själv att min blogg har börjat bli ganska tråkig
Jag menar, jag skriver bara om min vardag Eller asså man brukar ju skriva
Om den men jag menar, det börjar bli lite långtråkigt att skriva så från och med
idag ska jag mest ha interessanta saker att skriva!
Tex .. ehm, bättre saker haha !
Jaja, haaaa de bra i think

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0