det är okej ifall ni inte förstår inlägget

Kom nyss hem ifrån stan med nadja och emma, köpte lack leggings..
Det var kul då :)
när vi skulle hem blev det lite krångligt, skarpnäcks tuben kom efter en minut
och jag skulle med farsta strand och det visste inte hon, emma höll på att skicka
en sms biljett och sen var det vääärsta kön där man visar sms biljetten.
Så nadja gick ner i förväg och hon trodde att vi skulle hinna med tuben så hon gick in
i den, sen tog jag och emma farsta strand tuben sen halvägs ringde saga och sa att hon
var i gullmars och vi var i gullmarsplan efter en minut typ. Emma gick av där. sen så skulle
saga skulle ta sin plattång av nadja fast nadja skulle ge den till mig fast jag skulle ge
den till saga sen. Sen så kom saga ,och nadja hade ju åkt med en annan tub så hon
hade inte gett mig plattången. Sen så sa nadja att hon var i skärmabrink så jag och saga
gick av i skärmabrink sen såg jag att dörrarna höll på att stängas i farsta tåget så jag sprang
in i den och åkte hem, saga och nadja var typ kvar där.
Hahah kompliserat ? jag vet..
menmen, det var roligt att träffa nadja eftersom att vi inte hade träffats på flera veckor!
tyvär så kommer det inga bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0