bildbomb

från vårt rum till köket som vi sitter i nu för att internet för alicias data funkade inte i vårt rum.
Men nu sitter vi i köket och bloggar på varsin data :)
Och käkar godis, haha är inte så sugen på det längre menmen ^^
vi har blivit beroende i 2009 hits remix ni vet den jag hade i mitt inlägg eller ja.. några inlägg ner.
Haha, vi lyssnar sönder den just nu våran låt ni vet men vi kan inte ha så hhögt för att simon sover.
Nu kommer dagens / kvälleens bilder ,vi ääääälskar att ta bilden nii vet
Imorrn ska jag alicia mamma och nåra till peter sara och johan.. Ska bli skit tråkigt men jag och alicia
ska gå till centrum och shoppa. Eller inte deräkt shoppa och shoppa menmen.
Nu kommer iallafall bilderna som jag sa











ha de bääääst


Kommentarer
Postat av: Melle

Hon liknar Rosy på något sätt :S

2010-01-06 @ 14:56:12
URL: http://mellesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0