emma kommer du eller ?

Emma kommer snart typ om en timme eller något.
Vi ska kanske vara ute eller något.
Snart blir det slask väder, Måste köpa nya skor då
för att man kan ju inte gå runt med uggs på slask grejsimojs för
att det är ju mocka och det läcker in.. tror jag
Har glömt mitt smink hos mamma så jag kan inte gå utanför dörren
för att jag är osminkad men emma räddar mig :D igenom att hon tar med sig
så får jag låna hennes haha
chattar med bella, hon håller på att tjata om att jag ska hjälpa henne med
sin fest och hon tajatar påa att jag ska säga vad hon ska ha för tema o.o
men hon kom farm nyss till attt det bara skulle vara tjejer däär
nu frågar hon mig vad hon ska´ha för mat ? men jag venne
ahahah cet är ju liksom inte min fest men ah.
Hon får bestämam vad hon ska ha på sin fest, inte jag
eller hur bella ? haha, men vi har dålig humor och hon skriver
lite konstiga saker till mig på msn. eller jag ska ju inte säga något
haha, askul
bytte nyss ämne så nu pratar vi om min nya data :)
fast nu bytte hon ämne och börjar prata om efterrätt ?
boooriiiing , haha
bella är rolig haha, blogger sen ciiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0