fick reda på vem som skrev dom taskiga kommentarerna i dec, nu.

fick nyss veta hur man såg en ip adress haha den stog tydligen hela tiden där vi kommentearerna som folk skrev .
Så fick jag reda på vem som skrev och frågade ifall jag hängde med bella, fast den skrev (hänger du med bella tönten) och osv, och taskiga saker om det.
Så såg jag att det var en väldigt nära vän..
Men nu vet jag inte, tycker bara att det är väldigt lågt att skriva taskiga kommentarer när man är bra kompisar, eller VA bra kompisar.
Fast om det var i början av december den personen skrev dom kommentarerna Men endå.
Aja.. tycker bara att det är sjukt lågt. Menmen nu skiter vi i det.
Ska snart till mamma sen va med kompis ^^
Ha de braa :)

Micha ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Om den där kommentaren(hänger du med bella tönten) kmr kanske från min ip-adress fast de vah inte jag som skrev de fast jag vet vem & du kanske ochså vet vem...<3 ( Fast jag känner inte ens Bella & har typ inte ens träffat henne så det var inte jag ) ;)

2010-01-04 @ 13:55:52
URL: http://ttypsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0