jag hatar jävlafuckingpissvädret som är nu..

förlåt för beteendet i rubriken haha, men jag får värkligen damp på snön
och allt nu som är ute. Värsta kallt och allt. men skitit.. Men iaf


Så har dom typ gjort om när man ska skriva inlägg och allt på sin blogg..
Ser helt werdo ut. Eller det kanske är något fel på min data eller något. Eller
nej det är det inte men jag hoppas iallfall att inte det kommer vara så länge!

Men iaf så var jag en sväng i farsta med emma idag, vi köpte ett par pumps var haha..
Dom var snygga. Men jag ska nog lämna tillbaka eller byta mina skor imorgon för att
dom var förstora för mig. Kom på det när jag kom hem. Smart! i know..

Men ah, innan farsta så var vi iskolan. Det var ganska sofft för första lektionen så hade
vi typ svenska, okej det var asbajstråkigt. Sen hade vi engelska som är ganska kul faktiskt
och det ända vi gjorde var att gör agloserna typ. Sen hade vi matte, och det är ju inte så jobbigt
särskilt inte när man lyssnar på the voice (asså headset (koss) ) ah ni förstår.
Sen hade vi no. Och på no;n så ggör vi någon äggtävlignssak, man skulle bygga som en "hjälm"
år ett okokt ägg som man sen skulle släppa ner från fem meters fönster och se ifall dom klarade sig
Alla klarade sig utran ett. Men alla vann typ. Johan (vår lärare) sa att man vann något man kunde
äta :S och bella klara och saga h som vann för snyggast utseende på mackapären skulle få något annat
pris. Sen fick vi sluta ett istället för sjugoöverett.

Det var typ det som hände i dag..


haha vilka miner asså

sr skitlång ut för att jag står längst upp på kullen haha :)

ni som är med på bilden och vill att jag tar bort så säg till !


Kommentarer
Postat av: bella

YEEEEEEEEY MORRIS SCROOGE 2010 VA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST OCH SNYGGAST

2010-01-31 @ 21:18:01
URL: http://timetobed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0