jag och emma åkte skidor idag :)

har inte kunnat blogga idag. FÖRLÅT !
Nu ska jag berätta min dag ;
Jag vaknade typ runt halv elva av att simon väckte mig.
Sen så runt tolv kom emma sen stack vi till henne och fixade oss
och allt, asså då menar jag att sätta på täckbyxor och vantar och det
ni vet.
Sen åkte vi till ågersta och åkte skidor, gissa om jag ramla ? Ja det gjorde jag
haha titta, jag skulle åka i en backe sen så åkte mina sidor in i varandra (svårt att förklara)
så då ramlar man ju, så jag ramla och sen kom emma efter mig och hon har inte ehm..
Jag vet inte vad det heter men att man inte tejpat under skidorna,så då glider skidorna och
man kan typ inte stoppa dom eller något.
Så emma ramlade på mig haha ,tyckat asså :)
Men sen stack vi hem till henne och åt lax sen panakotta (stavas?!)
sen åkte vi till mig och nu är vi här vi sitter framför varsin data och tittar på tv !
Ska leta efter min usb sladd nu sen kommer bilder ..
Men tyvär hade jag stängt av min mobil idag så jag har inte tagit några bilder ifrån idag
när vi åkte skidor som var synd.. menmen.
Micha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0