jullovet är snart slut ! :(

när jag skulle hemm för att hämta mitt smink hos mamma såg jag att jag hade fått en ny garderob.
Den är asbig, perfekt. Skit snygg, den är brun med speglar på och allt. och den får plats med sjuuukt mycke
kläder, nicenice.
Jag älskar att få nya saker :)
idag är det den 2 januari, den känns som att det typ va inatt som det var nyår men det var i förregår eller ?
hur firade ni nyår då ?
Själv så såg kollade vi ju på raketerna men smällde inga iår, men vi brukar smälla varje år som är skit kul.

Snart är jullovet slut. Både bra och dåligt.
Det som är dåligt är ju att det är skola. Men det braiga är ju att det blir närmare till sommarlovet då !
haha, nu ska kila iväg men ni får ha det så bra så bloggar jag senare ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0