nyårsblogglöften

hejhej, det gick inte så bra med att "inte använda datan resten av dan" haha
behövde blogga, annars förlorar jag ju besökare Och det är ju inte deräkt det
man vill då.
Tog ett bad för en stund sen, mitt hår va sjukt ruffsigt.
Har aldrig haft så förut .. Men jag hade liksom glömt att borsta mitt hår när det var tort
så det blir ju så här ruffsigt när man har blött ni vet, eller så är det iallafall för mig.
Mitt blogg nyårslöften är för det första ,ha minst en bild varje dag. Ha minst ett videoinlägg
iveckan, blogga oftare. Låter inte det bra ?
Nu ska vi bara se ifall jag håller dom :)
Sitter och kollar på tråkig match ( barcelona ) stavning ?.. men de är för att pappa och heidi
kollar och vi har liksom bara en tv här hemma hos pappa "/ menmen
idag är det lördag fast jag trodde det var fredag hehe, men om 5 dar är det skola
neeeeeej, aja man måste ju lära sig saker. Fast om det är sjukt tråkigt och man inte
förstår någonting osv.
Nu ska jag hålla på med min blogg mer och fixa lite saker på den så den blir snyggare
asså designen osv, ha det bra !

Micha ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0