Shoppade idag.. igen !

Idag efter skolan stack jag och emma till farsta och shoppade lite.
Vi ska shoppa i morgon också.
När vi kom hem till mig körde vi eye toy (haha, töntar vi e) och sen gjorde
vi te och åt pepparkakor thihih, av teet så blev vi superduper varma så vi stack ut i
snön utan strumpor och gick runt på gården. Eller rättare sakt sprang !!
Efter det gick vi in och satte på osS mjukisbyxor, sen gick vi ut igen och la oss i snön
och åkte i snöbackar, när vi kom in så såg vi ut som snöbollar haha..
Sen stack vi in och satte på oss en varsin skitskön tröja som vi köpte igår och pluggade
för att hennes mamma sa att hon behövde det annars fick hon typ inte träffa mig mer eller
något :$ Men iallafall så har vi övat på gloserna och letat efter hennes lackleggings som hon
hade glömt hos mig..
Menmen, snart kommer emma dra från mig. ♥

TODAY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0