shoppat idag..

hejhej, dålig upptatering idag ? i know.. ska bli bättre
Har vart lite upptagen idag, först va det skola. Det började typ nån ny i vår klass
sen stack jag och bella till farsta, köpte ett till par mörkblåa jeans men det är alltid
bra att ha ett par extra ? och en ny foundation för att min var slut !
bella köpte typ klubba, tröja, cola och en bulle haha. Sen tog vi tuben hem
Sen stack jag hem och nu är jag här.
Imorrn ska jag åka skidor med emma ,igen..
Har blivit mycke skidor på senaste ? det är sjukt kul så liksom ah..
Sen den 25 januari ska vi åka med klassen till dalarna och åka slalom (:
ska bli nicenice !
Chattar lite och har bestämmt med några att vi ska träffas snart, ska bli kul
har inte sett dom sen i sommras !
ska nog lägga mig tidigt idag så jag blir pigg imorgon för att jag har varit
trött hela dan idag . blev en sen kväll igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0