shopping imorgon

har ni märkt att jag typ aldrig har bloggat på typ 3 dagar hehe..
eller asså det har vart dålig upptatering !
Idag har det ju vart skola, vi hade någon judendomsläxförhör
ska jag vara helt ärlig så gick det ganska bra faktiskt, det var svårare
änn vad jag trodde men det gick bra.
Efter skolan stack jag och Emma hem till henne och spelade wii och så
sen stack vi ner till hennes rumt och jag gjorde en video om när jag guidade (stavniing)
runt i hennes rum men filmade bara hennes "barnsliga saker" haha..
Men den fick jag inte lägga ut tyvär !

Imorgon ska jag vara med Nadja som jag inte träffat på sjuuuukt länge känns det
som, vi ska åka till stack och shoppa ofco ! Emma kanske ska hänga med, typ.
Men iaf nu byte jag ämne, hehe, men det jag ville säga var att när jag kom hem så
utan för vår altan ,uteplatts eller vad man säger så var det en "buske/träd" som det
hängde istappar på, eller asså jag menar istället för löv så var det istappar. På hela
"busken" ser sååå coolt ut.
Man ser inte så tydligt på bilden för att jag har världens dåligaste mobilkamera, ska snart
få en ny mobil hoppas jag !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0