tänkte göra en gammal vanlig klassiker "hiss&diss"

  • kompisarna, kompisar som man kan lite på och som man kan vara sig
    själv med
  • pengar, såklart för liksom jag älskar att shoppa. + alllt man vill ha kostar typ,
  • blogg.se , eller asså jag tycker att det är askul att blogga så blogg.se hissar jag !
  • data, jag har bättre kontakt med kompisar genom datan nivet msn, pea och allt
    så liksom .. ?
  • picnik / picasa för att liksom man vill ju inte redigera sina bilder på paint deräkt..
    eller asså det går ju ens inte. Fast jag skulle vilja veta hur man gör på photoshop
    jag har det man fattar noll !
  • att sova, jag hatar att lägga mig. Men det är så jääävla skön att sova hihi


     
  • slask, är det värsta som finns. nej, men det är sjukt äckligt att gå runt med blöta
    skor / strumpor när det läcker in i skorna !
  • när pengarna tar slut, då man inte kan gå ut och shoppa med friendsen :(
  • falska vänner, eller asså inte för att jag har falska vänner men jag dissar så
    klart dom, för att liksom ingen vill ju deräkt ha det..
  • när sminket är slut. Man måste gå runt osminkad och man kan inte gå och köpa nytt
    för att man liksom är osminkad..
  • att jag inte kan blogga mer för att jag är sjukt trött och går och lägger mig nu


 god natt, Micha ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0