Visst är jag duktig ?

Vet ni vad jag nyss gjorde ?! Jag gjorde min matte läxa !
Ovanlig för mig att göra dom hemma. Det var typ senast i feman jag
gjorde min matteläxa hemma eftersom att jag alltid brukar göra dom i skolan
För att vi har ju matte typ varannan dag.
Men den här var typ viktig. Eller det var typ repetion inför matteprovet vi ska ha
om typ en vecka eller något sånt.
Det fick mig att tänka på att på fredag ska vi åka skridskor med klassen :O
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud ?!
Asså jag tänker inte åka ,jag menar dom kan ju inte tvinga en ?
Asså jag ser helt sjuk ut med skridskor och med en hjälm på huvudet..
(lärarna typ tvingar en att ha hjälm..) :o
Jajaj skit it. Nu ska jag lyssna på muuusik och typ sen måste jag till mamma för
att hämta en sak ifall jag inte kan be alex ta med den till mig ?
ciao

Visst behöver jag en ny mobil, man vill ju inte ha svarta fläckar på alla sina bilder som jag
då har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0