woops, hittade nu två av mina gammla bloggar haha

nu har det blivit ganska mycke bilder bara på två inlägg (: ganska kuligt va.
Har sovit på min arm konstigt i natt så nu har jag sjukt ont iden aaaajj
sen igår nä jag sov på emmas soffa fick jag asont i min nacke för att ni vet där vid armstödent råkade 
jag sova påå och det är assshårt i emmas soffa :O
men jag hoppas det iallfall går över snart ..
Har ni märkt att det har blivit bra upptatering på senaste ? jag menar förut så
upptaterade jag typ en gång om dagen eller en gång varannan dag, men nu liksom
så upptaterar jag måånga gångr per dag med bilder :) jag ser att statistiken går upp
nu på senaste när jag har bra upptatering.
Som är ganska brabra :)
är inne på msn och var nyss inne på pea som är tråkigt nu tycker jag!
Chattar med ganska många haha, emma åkte upp till dalarna idag så jag kan inte
hämta en sak jag glömde hos henne, + att jag måste henne ALLA saker hon glömt hos mig
som är ganska mycke hihi.
Ska kolla ifall det går något bra på tv eller kanske sätta på en film eller något för jag har lust att titta
på tv
men ha det bra så bloggar jag ssenare ! ♥

Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0