12.40

Sorry för dålig upptatering ,men jag var så jääävla trött igår så a jag palade inte blogga.
Sen vaknade jag för en stund sen.. Idag tänkte jag mest vara hemma och chilla eftersom att imorgon
bitti ska jag till solna eller vad det var. Måste åka hemmifrån runt 9 så idag ska jag lägga mig tidigt.
Har lagt mig sent dom senaste dagarna.. Kanske runt 3 så idag ska jag försöka lägga mig innan 12.

Iggår så hade jag lite boring på kvällen och jag var hur pigg som hälst. Ni vet när man druckit monster, så pigg blev jag... heheh. Men iallaafall nu bytrer jag ämne men ändå.. min statestik går upp och bni ääääger på att kommentera mina inägg. nu ska jag dra kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0