frågor & svar


Kom på att jag inte kunde svara på frågestunden imorgon så det fick bli idag,
 inte så många frågor då..
Men det får väll duga. Hoppas ni fick dom svaren ni ville veta ♥

vad skulle du göra om du hade en dag kvar att leva ?
Jag skulle självklart få panik, men jag skulle typ säga hejdå till alla..
haha, dum fråga :)
vem e din bästavän? Emma
Vilka har du varit tillsamans med? Tar inte upp i bloggen
Har du strulat någon gång, isofall med ve/vilka? nop
Hur snygg tycker du att du e på en skala 1-10? 5 kanske ?
är du populär? menar du i skolan, hemma ,bland kompisarna eller vadå ?
plattar du ditt hår? o isf hur gör du så att de inte blir så slitet?
INTE SLITET ? *HOST* hehe, jo det blir slitet men ifl man vill ha så det
blir "mindre" slitet så kan man använda ngn spray.. kmr inte ihåg vad den heter.
har du varit fjortis någon gång?
Alla har väll haft lite "fjortisstayl" ngn gång, men nt sån som liksom e ute och super
och festar varje kväll eller ngt sånt nej.
Har du ngt mellannamn? Annelie
Var bor du ? Enskede dalen
Vad vill du bli när du blir stor ? äga ett hotel, designare
Vad vill du göra senare i livet ? bli rik haha ^^
Hur mycke väger du ? Har inte vägt mig på typ 100 år, okej inte 100 år men a niförstår
Använder du bh ? m

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0