läs.. eller inte, ni bestämmer :)


Att jag har ganska torr humor :)
♥ Att jag hatar att sitta framför TVn ,asså jag tycker att det kan vara tråkigt
men ah iband är det ju bra filmer eller serier eller program då brukar jag
kolla men oftast så kollar jag inte på TV
♥ Att jag älskar att datan uppfann, hhaha *
♥ Att jag inte kan gå till skolan ifall jag inte plattat håret
♥ Att jag inte haft foundation/brunkräm på typ en vecka ! den är slut..:(
♥ Att jag kommer nästan inte på vad jag ska skriva nu.. Kommer inte på
några mer saker, men får komma på något fort bara haha..
♥ Att jag älskar att shoppa, shoppade med emma i 2 veckor VARJE dag..
♥ Att jag får ångest ifall jag inte köpt något när jag vart och shoppat
♥ Att när jag är glad är jag G-L-A-D asså lite överdrivet glad, och när jag är arg
typ så kan det bli att jag är lite för arg haha..
♥ Att nu ska jag kolla på andra avenyn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0