let's dance sen solsidan

heeeeeeeej ! läget alla ? bra, oki samma här.
Idag har inget spec hänt förutom att lite läskiga saker hänt, pallar inte förklara nu men
kanske gör det sen. Eller ni kanske inte bryr er, ahja :P:P:P
glömde min usb sladd hos mamma heheh :( aja kollar på letsdance sen ska vi kolla
solsidan som ekulkul :)
Emma ska sova hos mig idag för att hon inte vågar sova hemma och det kaan jag förstå
ah, som sakt förklarrar sen ,hejdå

just nu dricker vi fanta exotic :D mums..

kolla vilken snygg gubbe jag rikade på hennes långfinger ;)
digg it


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vah ful hon e

2010-03-13 @ 10:58:48
Postat av: Emma

vf tycker du det ,dionne ?

2010-03-13 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0