OM MIG


för er som inte läst min blogg tidigare eller ngt så tänkte jag berätta lite om mig själv;

Jag heter michelle ,men gillar att bli kallad för micha. Jag fyller år 23 maj 1997, och bor i enskededalen och har bott där hela mitt liv.. kanske lite för mycke info hhehe. Jag är halv chilenare ni vet där man pratar spanska eller latinsak eller vad det var ^^ men själv kan jag bara lite på spanska. Jag gillar att vara med kompisar, eller gillar och gillar.. jag älskar att vara med kompisar, så jag tycker synd om dom som inte har några :(:( Sen älskar jag att shoppa, förut (2009) var jag och emma shoppinggalna så vi shoppade varje dag, slösade 2000 på 2 dagar ^^hehe, nästa fredag ska jag färga mitt hår ljusare. och jag är livrädd för spindlar och för långa tomma gångar... sen jag såg filmen REC ,as läskig!!! Jag kan inbilla mig saker lätt :P sen är jag väldig öppen av mig, sen kan jag också vara blyg ibland men jag minns inte sist jag var det :) ddet var mest när jag var mindre.
Jag har börja älska mitt hår.. heheh ^^ för att det är tjockt och "långt" enlig vad alla säger och det är bra för att då kan man liksom färga sitt hår och allt utan att man blir flint. yeaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Sen har jag enkelt att fasta ni ord, jag menar så jag säger det hela tiden typ. Förut var det "nice, same shit, big different, tummen upp , daaaaaaah, och nu yeah" haha :D
Och en sak till.. HEJDÅ OCH MASSA KRAMAR ! :):):):):):)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0