om, shopping, färgning, internetfunkade inte men framförallt MIG ! :d

Igår funkade inte internet på hela dan !! så jag kunde inte blogga..
Men iaf så hände inte så mycke igår, va med emma i stan och ah gick runt
och så ! Sen idag stack jag ,mamma och emma till globen och gick runt för att kolla
på ett par skkor till mig, men det fanns typ bara en sko affär där :s
Skulle köpa ett par vita lacosst skor som jag hade förra året men dom gick sönder..
Sen skulle jag köpa en hoodie på bikbok, en blå randig hoodie och 2 mascaror, och ett
par svarta "stövlar" nivet.
men ska göra det i någon annan dag för att dom hade det inte i farsta, så jag får gå med
mamma ngn annan dag i veckan elr ngt för det är ju hon som betalar :) så snällt asså ! ^^
Yeah, men iaf så köpte jag en NY mössa ,sen i ssommar ska jag köpa en roa NY keps.
Dom är sååååååååå snygga ! :D Ehmm.. har nt så mycke att skriva mer.
Jo! ihelgen ska jag och emma färga (slinga) våra hår :)
typ såhär ;

fint va ?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0